Uw mening telt
Wij werken hard om u goed van dienst te zijn. Maar we zullen vast niet op alle fronten een 10 halen. U kunt ons helpen onze kwaliteit te verbeteren. Wij staan open voor uw tips, opmerkingen of klachten. Die kunnen gaan over medewerkers in onze praktijk, het (medisch) handelen, de bejegening of de praktijkorganisatie.
Suggestie of tip?
Heeft u een suggestie of tip dan horen wij die graag. In de wachtkamer liggen formulieren waarop u uw ideeën kwijt kunt. Stop hem na het invullen in de bus die daarvoor in de gang staat. U mag ook digitaal reageren via onze patiëntenomgeving of via onze mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Klacht?
Gesprek
Als u een klacht heeft, willen wij die graag met u persoonlijk bespreken. U kunt daarvoor het beste een afspraak maken met de direct betrokkene(n). Als u dat liever niet wil of als een gesprek niet geleid heeft tot een oplossing, dan kunt u een afspraak maken met dr. Akyüz.
Formulier
U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen op een speciaal klachtenformulier die u kunt ophalen op de praktijk. Lever deze in bij onze assistenten of mail het naar onze mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Bij een schriftelijke klacht zullen wij binnen enkele werkdagen de ontvangst ervan bevestigen. Binnen twee weken nemen wij contact met u op ter verheldering van uw klacht en om eventueel samen vervolgstappen met u te bespreken.
Externe Klachtencommissie
Als wij er niet samen uit kunnen komen, is het mogelijk om de klacht in te dienen bij de SKGE.
Klachten zullen altijd vertrouwelijk worden behandeld.
Door uw ideeën of onvrede kenbaar te maken, stelt u ons in staat om u in de toekomst beter van dienst te zijn.